Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

Essence mini Haul!


Καλημέρα κορίτσια τι κάνετε; Σήμερα θα σας δήξω μερικά αγαπημένα μου προϊόντα που αγόρασα όταν ήμουν Θεσσαλονίκη. Όλες πιστεύω έχετε ακούσει για την Essence. Για τις χαμηλές της τιμές και για την καλή τους ποιότητα.
Το πρώτο προϊόν που αγόρασα ήταν το Κονσίλερ 3 σε 1. Το κάθε χρώμα ξεχωριστά βοηθάει στην κάλυψη των ατελειών, των μαύρων κύκλων και για της κοκκινίλες.
                                                    
Το επόμενο ήταν το eyeliner gel και το πινελάκι του. Είμαι πολύ ευχαριστημένη μιας και τώρα μαθαίνω να βάζω eyeliner. Ποιο παλιά δεν ήθελα να χρησιμοποιώ γιατί φοβόμουν ότι θα μουτζουρωθώ. Το πινελάκι είναι πολύ ακριβή και με βοηθάει αρκετά στην εφαρμογή.
                                    
Από την συλλογή  vampire’s love αγόρασα το shimmer powder. Δεν μπορώ να πω ακόμα κάτι για αυτό γιατί δεν το έχω χρησιμοποιήσει αρκετά. Αυτό που έχω προσέξει όμως είναι ότι δεν μου βαραίνει το πρόσωπο και νιώθω ότι δεν το φοράω καν.
                                         
Τέλος αγόρασα την eyeshadow palette πάλη από την ίδια συλλογή η οποία για εμένα είναι τέλια γιατί έχει τα αγαπημένα μου χρώματα μιας και αυτά φοράω πιο συχνά.
                                             

Και για άλλη μια φορά δεν αγόρασα κραγιόν ενώ κάθε φορά που πάω για ψώνια λέω στον εαυτό μου ότι πρέπει να αγοράσω πάντα το ξεχνώ…. >.<

Να έχετε μια όμορφη μέρα! Φιλάκια!!!!

5 σχόλια:

glittermeup είπε...

to gel eyeliner exo ksetrelathi me auto !! einai para poli teleio !!

www.glitterme-up.blogspot.com

Daphne είπε...

το concealer ειναι φοβερο, το χρησιμοποιω και ειμαι πολυ ευχαριστημένη!

Ανώνυμος είπε...

Ντρέπομαι αλλά το ομολογώ: τα Essence είναι από τα λίγα γερμανικά προϊόντα που δε μου πάει η καρδιά μου να μποϋκοτάρω...τα λατρεύωωωω

Unknown είπε...

Tο eyeliner το έχω κι εγώ και το λατρεύω. Στην αρχή δίσταζα να το αγοράσω γιατί δεν έχω σταθερό χέρι και πίστευα οτι με το gel δε θα τα κατάφερνα καθόλου. Τώρα θέλω να δοκιμάσω το concealer.

http://glykoparamithenia.blogspot.com/

Maria είπε...

και εγω ειχα ακριβος το ιδιο προβλημα αλλα το ελυσα.τελικα δεν ειναι τιποτα και πλεον το βαζω μια χαρα!!!!

Δημοσίευση σχολίου

 
Copyright © Make you up...
Blogger Theme by BloggerThemes | Theme designed by Jakothan Sponsored by Internet Entrepreneur